May 24, 2008

Untitled 3


Dah lama tak ngarut2 dalam blog ni.Perasaan best balik ke rumah minggu ni tidak dapat digambarkan dengan kata2..lebih best dari kepuasan melihat kemenangan man u tempoh hari..haha.Sebenarnya semalam (jumaat) bukanlah rasa nak balik sangat,lagipun dah plan nak pegi dinner Alumni UIA malam tu.Tetapi selepas rasa sakit hati dan tension dengan judge yang paling dibenci di court petang semalam,hati tiba2 berubah.perasaan nak balik begitu melonjak2,nak tengok rumah, dan dengan gamblenya habis je court,terus ke bus station.nasib begitu baik,ada tiket terus ke jerantut tepat 5.30.dan sekarang berada di rumah...best2..

Oh, lupa pulak kena tag dengan Si Pipi.

Eight Random Facts/habits About Yourself

The Rules :
1. Each blogger must post these rules first.
2. Each blogger starts with eight random facts/habits about themselves.
3. Bloggers that are tagged need to write on their own blog about their eight things and post these rules. At the end of your blog, you need to choose eight people to get tagged and list their names.
4. Don't forget to leave them a comment telling them they've been tagged, and to read your blog

8 fakta tentang saya.

1. Saya masih tak suka dengan kerja sekarang dan masih ada hati untuk mencari kerja lain.
2. Saya sudah mempunyai lesen memandu sejak 7 tahun lalu dan sehingga kini masih takut untuk memandu kereta.Lebih rela sakit badan naik bas atau berdiri dalam LRT
3. Saya tak tengok American Idol, dan sampai sekarang tak paham bila orang cerita pasal kehenseman dan kemenangan David Cook haritu.Lepas tengok You Tube semalam baru saya kenal siapa itu David Cook.
4. Saya masih mengekalkan pendirian untuk tidak menggunakan credit card.
5. Saya masih berhutang dengan PTPTN dan cuba untuk bayar hutang tiap2 bulan
6. Saya tak pernah tau dan takut nak gunakan mancis api
7.Saya sekarang lebih suka menghabiskan masa di depan komputer untuk shopping online daripada buang masa di shopping complex.
8. Saya rabun,tetapi tidak suka pakai cermin mata sebab cepat pening kepala.

Habis..Tak tau nak tag sapa,sesiapa yang nak buat dialu-alukan..;)

Dengar cerita kak lin,kakakku itu hendak 'back for good' ke Malaysia bulan 8 ni.bagusla..walau hujan emas dinegeri orang lebih baik di negeri sendiri lagi..


5 footprint(s):

Anonymous said...

no wonder hari tu abs court rushing gile.nak balik kg rupenya.

aku tau sape judge yang paling dibenci tu.dun worry, seme orang pon benci die..

Anonymous said...

David Cook tu bukan hensem sangat.kalau ikut paras rupa, saya ni lebih jauh hensem kan,kan..suara pon lagi sedap dr david cook tu.huahua

kalau takut drive,aku blh ajar,kita start dgn drift dulu..amacam?

~Serenity~ said...

dura-lps ni sure aku akan rindu kat dia..

Shellsea-x pela.. x sanggup blajar ngn org yg memandu secara berbahaya.

Anonymous said...

cook nih mesti sbb kau baca blog aku kan? heheh...takpe aja, tak rugi pun tak follow american idol. . macam aku laa, tak rugi pun kalau tak support MU.. heheh... =P

~Serenity~ said...

haha..atie,memang, sbb ada jugak info psl cook kat situ.die hard fan la katakan..hehe
btw,aku rasa mmg rugi kalau tak sokong Man u ..;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...