May 04, 2008

Tag 5 perkara......

Quick update..Saya telah ditag oleh Puan Asni dengan soalan2 yang agak mencabar minda.Lebih mencabar daripada soalan2 yang diajukan oleh adik2 kembar saya, hakim2 dan pihak2 peguamcara Defendan di dalam mahkamah.haha.

Senaraikan 5 hadiah yang anda impikan:
Susah nak fikirkan soalan ini. Hadiah2 yang saya impikan mengikut musim,jadi saya pun kurang pasti apakah hadiah yang saya impikan pada masa ini.Tetapi hadiah2 impian itu sudah tentulah sesuatu yang paling berharga dan mempunyai sentimental value..err...apa aku mengarut ni.

Senaraikan alasan atas pilihan anda itu:
Bolehkah kita lompat ke soalan seterusnya??

5 impresi terhadap orang yang diminati:

(i) Boleh membuat keputusan sendiri dan bersikap matang.
(ii) Penyayang dan Cool sahaja.
(iii) Suka menolong.
(iv) Baik hati dan taat pada ibu bapa dan agama
(v) Yang kelima saya simpan untuk diri sendiri...

Perkara yang paling hebat pernah dilakukannya untuk anda:
Jawapan bagi soalan di atas adalah general. Jadi perkara paling hebat adalah sangat subjektif dan bergantung kepada seseorang individu tersebut.

5 ciptaan yang paling disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi yang maju):

(i) Komputer dan Internet.
(ii) Handphone.Walaupun handphone saya tidak secanggih mana,namun ia sangat penting dan mampu membuatkan hidup saya gembira.
(iii) Radio dan televisyen.
(iv) Roket-cukup mengagumkan bila manusia mampu pergi ke cakerawala..
(v) LRT dan apa juga kenderaan awam-saya seorang yang takut nak drive,tanpanya,saya tidak mampu pergi kerja..

Apakah perkara yang paling dibenci?:

(i) Orang yang menyeksa dan menzalimi binatang,kucing terutamanya.
(ii) Orang yang tidak menjaga perasaan orang lain
(iii) Politik di ofis
(iv)Tekanan
(v) Ketiadaan bekalan air/ elektrik secara tiba2
(vi)Apabila Manchester United kalah...

5 orang yang mahu anda tag:

  • Anim
  • Kak Rin
  • Hida
  • Maymunah
  • Afzan

  • Sekian, terima kasih...

    1 footprint(s):

    Anonymous said...

    apabila manchster united kalah aku gumbiraaa....haha..

    selagi che membayangi man u, satu title juara liga pon jgn harap nak dpt..jgn marah cik ja,aku burink nih.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...