February 17, 2007

~MY CUPPYCAKE~(^^)

Dah lame tak mengupdate. Boring evening and the rain keep falling..happy to be home but was left alone in this house..Everybody has their own agenda...shopping etc.Tiba2 rase macam nak makan satay Hj Samuri plk..

Owh btw,I have this song stored in my phone for the sms tone. I have no idea who is the cute voice belong to, but while I was browsing thru the YOUTUBE, I found this one... can't believe that she's the one singing the song. She’s incredibly adorable and cute.. so touching...wonder how old is she rite now..




To whom it may concern..:

You're my Honeybunch, Sugarplum,
Pumpy-umpy-umpkin, You're my Sweetie Pie,
You're my Cuppycake, Gumsdrop,
Snoogums-Boogums, You're the Apple of my Eye,
And I Love u so,
And I want u to know,
That I always be right here,
And I love to sing sweet song to u bcoz u are so dear...^^



...cant wait for the MU match against Reading soon..hope they can perform well without rooney n van der sar..

6 footprint(s):

Anonymous said...

heiya aja..lame tak dgr cite..how's hols?cute betol bdk nyanyi2 ni.ckp psl hj samuri br nmpak kedaitu kat tepi jln area tmn melati...bila nak bwk kite ke situ...hehheh

Anonymous said...

apo nak buek..Mu seri ngn reading..harap brsabar ye cik kak utk rematch nnti..haha..gong xi gong xi..
-wess ade suggestion tak utk org yg putus harapan mcm den??takde keje baru lgni..

Anonymous said...

Aja, amy castle dah berlakon in a few sitcoms and films. She's 16 now I reckon. The song was recorded at her parents' very own home studio! http://mikeabundo.com/tag/amy-castle#post_excerpt_289
http://www.cuppycake.com/

~Serenity~ said...

nana- bolehje klau nk mkn satay tu..klau singgah tmn melati nnti bgtauje...>_<


chelsea-suggestion?cari krja, pegi intview seberapa byk yg boleh,doa dan tawakkal..jgn brputus asa dan senyum slalu...cayok!!huhu..bulih pakai ke ni..


kak lin- macam tak pecaya je amy castle ni dh sebesor cmtu..tapi cun..btw apsal dh bsr wrna rmbut die jadi blonde pulak...but she's very talented!^^
eh kak lin anim cakap semangat kak lin monitor psl amy casle ni...ni anim ckp tau..tp good info =P

Anonymous said...

"To whom it may concern"..haha...cakap org pandai,tp aja yg jiwang sebenarnye!:P

~Serenity~ said...

adeh syitah..salah paham ni..to whom it may concern tu takde yg specificla..tu untuk syitah jgk..^^huhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...