June 01, 2009

Why I Like Man Utd..

29/5/2009- Hi. nak komen jugak psl perlawanan semalam. Asyik cerita pasal menang je, kalah sekali sekala pun best juge. Seperti yang semua maklum Man U telah kalah di tangan Barca semalam. Memang tak diduga Man U telah kalah tanpa sebarang gol magic yang dibuat oleh Ronaldo, Rooney atau lain2 players.Tapi hakikatnya hanya 2 kelab terbaik dunia sahaja yang akan beraksi di Champion League.Dan yang terbaik itu adalah Man U dan Barcelona. Kelab lain memang tak masuk dalam senarai.hehe. Masa Eto'o menjaringkan gol pertama Barca smlm, saya dah bangun dari sofa pegi iron baju, sidai kain. Jam 3 pagi.hehe.Hubby masih lagi melekat di depan TV. Man U main agak teruk smlm ,nak2 bila dah down dengan jaringan yang dibuat oleh Eto'o. Aksi Ronaldo seme tak menjadi. Free kick melepas begitu saja. Pertahanan pun teruk. Apatah lagi bila Messi menanduk gol kedua..Memang masa tu nampak muka kelat Ronaldo, dan muka redha Alex Ferguson. Puyol hepi sangat, saya tengok dah macam rupa Dee Jangan Ketawa tu.Haha.Malas nak tulis banyak2. Barcelona memang layak menang semalam. Takpe, season lepas Man U dah julang piala Champion League itu, so apa salahnya pas kat kelab yang sama hebat season ni.

Paling best, kelab lain yang memang dah out Champion League pun terlompat2 dengan kekalahan Man U. Mengalahkan penyokong kelab yang menang.haha Dan itu termasuk bos saya sendiri.Itu yang saya suka pasal Man U.Semua orang benci Man U dan bergembira dengan tewasnya 2-0 smlm.Kelab hebat yang paling di anti oleh ramai penyokong kelab lain.Tapi saya tetap suka Man U. Ada jurulatih hebat, barisan pemain yang berkualiti,penyokong yang setia, semua hebatla bak katanya.Season ni sahaja dah banyak piala menang dan layak ke final Champion League.

Pagi tadi Sham bagi cup cakes yang cute ni bagi menyedapkan hati saya sebab kekalahan Man U smlm.Tak sedih pun.Anyway, gracias muchachas..!xoxo.


Walau berganti Jurulatih, walau berganti pemain(mcm Beckham dulu) saya tetappp suka Man U! Dah2, nanti ada yang meluat pulak ngan entri ni.haha.

So glory2 Man United!

Man Utd rulzz!! (mind the old pic. UK-Ireland 2005..)

6 footprint(s):

FadiahNadwa said...

aja, nanti fad belikan lil man u jersey for your baby k:)glory glory man utd!!!biarkan mereka2 yg asek nak kutuk man u, at least kita masuk final, diorang tu kalau dah class sangat apsal tak juara pon..hehe, hanya kita yg paham kan:P

Mia said...

1,000 people like this.

some like football bcoz their bf luv it, some like football bcoz of the handsome faces, but we man utd fan like football bcoz of the true spirit that lies beneath it!glory2!..

shellsea said...

yola2.mcm nak pujuk diri sendiri je ats kekalahan man u tempoh hari.tehehehe..

yg penting chelsea adalah juara FA Cup musim ini yg telah menewaskan everton yg telah menewaskan man u..yezza.

~Serenity~ said...

Fad- o yes.totally agree dgn fad.hanya kita yg tau. bgtau kalau nak ke old trafford nanti.hehe.

Mia- haha.awesome.glory2 mia!

Shellsea- lwn ngan underdog bolehla menang chelsea tu.man u saja kalah ngan everton ms semi final, malas nak mengadap chelsea in final. kang takut chelsea gigit jari tak dpt cium FA Cup.hehe.jgn mara.

Ummu Auni said...

aja, akak kunci blog guna mangga lah, hehehehe

nana said...

thanx for the wish!btw, i like man u too walaupun tak kenal sgt players die..

cupcakes tu look sooo yummy2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...